Vijesti
26. 2. 2021.

"Safe stay in Croatia": Hrvatska se pozicionira kao sigurna destinacija - Sezona već od Uskrsa!

Ministarstvo turizma i sporta predstavilo je projekt nacionalne oznake sigurnosti u turizmu #SafeStayInCroatia, kojim se sigurnost i zdravlje - kako naših sugrađana, tako i stranih gostiju - stavlja na prvo mjesto. Ministrica dr. sc. Nikolina Brnjac projekt je ocijenila konkretnim korakom prema dugoročnom pozicioniranju Hrvatske kao sigurne destinacije te istaknula da se s kampanjom započelo u pravom trenutku.

„Safe stay in Croatia“ ili „Hrvatska, vaša sigurna destinacija“ nacionalna je oznaka kojom RH poručuje da se u turizmu i povezanim djelatnostima primjenjuju sigurnosni i zdravstveni protokoli zbog pandemije.

- Ovo je konkretan korak prema dugoročnom pozicioniranju Hrvatske kao sigurne destinacije i dodatan vjetar u leđa svim našim vrijednim dionicima u turizmu i industriji putovanja. Naše aktivnosti usmjerene su na početak turističkih kretanja već za Uskrs. Važno je da se turistički dionici pridržavaju protokola i da svi i dalje budemo oprezni i odgovorni kako bismo zadržali povoljnu epidemiološku sliku - poručila je ministrica Brnjac.

Sigurnost kao prioritet

Kazala je i da su te oznake nacionalna nadogradnja globalne oznake Svjetskog vijeća za putovanje i turizam-WTTC „Safe Travel”, kao i da će ih dodjeljivati i nadzirati Ministarstvo i sustav turističkih zajednica. Nadzirati će ih i sami turisti ostavljajući na web stranici dojmove jesu li bili zadovoljni tim protokolima prilikom boravka u Hrvatskoj.

- U pripremama za ovu turističku godinu, u kojoj nas nažalost i dalje prati pandemija, u suradnji sa sektorom, HZJZ-om i strukovnim udrugama razradili smo protokole koji stoje iza te oznake i kojima se ističe sigurnost boravka u Hrvatskoj - dodala je ministrica, ponovivši da je u svim istraživanjima o turizmu sigurnost prioritet pri izboru destinacije za odmore ove godine.

Oznaka besplatna

Uz ministricu Brnjac, projekt i oznake „Safe stay in Croatia“ te novu prateću web stranicu predstavili su voditeljica tog projekta u Ministarstvu turizma i sporta Monika Udovičić te direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.

Udovičić je istaknula da se na novom webu safe.croatia već prvog dana - od potencijalnih 200.000 subjekata u turizmu koji bi mogli nositi te oznake - prijavilo njih više od 300:

- Oznaka je besplatna. Svi je mogu zatražiti, od najmanjeg privatnog apartmana do najvećeg hotela, marine, prijevoznici, restorani, kafići, zrakoplovi i mnogi drugi, koji su na stranici razvrstani u sedam glavnih i 25 potkategorija.

Kampanja na društvenim mrežama i stranim portalima

Direktor HTZ-a Staničić dodao je da se na oznaci nalazi i QR kod putem kojeg turisti mogu doći i do raznih informacija o pojedinom objektu i odredištu, ali i da će se sve to u ožujku i travnju promovirati i na stranim tržištima:

- Na webu su svi sadržaji prevedeni na 8 jezika, a tu je i karta Hrvatske s epidemiološkom situacijom po regijama, koja će se redovito 'updateati' svakih 14 dana. No važno je da se svi pridržavamo zdravstveno-zaštitnih mjera, da ostanemo oprezni i radi sebe i radi turista. To će biti i dio naših PPS, tj. pred i posezonskih kampanja na društvenim mrežama i najčitanijim portalima na tržištima, a snimljen je i video spot u više verzija o elementima sigurnosnih protokola. Važno je informirati, stalno poručivati tržištima da je Hrvatska sigurna.

Sezona bi mogla biti bolja od lanjske

Na pitanja o očekivanjima od ove sezone, ministrica je odgovorila da prate situaciju na tržištima i da se, primjerice, iz Ujedinjenog Kraljevstva povećava buking, kao i to da bi sezona mogla biti bolja od lanjske. No, sve će ovisiti o epidemiološkoj situaciji i mjerama:

- Vjerujemo da će se potražnja turista za Hrvatskom povećavati od Uskrsa do Duhova.

A A A