Vijesti
9. 4. 2021.

Iz Koprivnice: Rast dionica Podravke i veće plaće & EU projekti i ulaganja diljem županije!

Andrej Plenković: U prošlom mandatu za Koprivničko-križevačku županiju ugovoreno je 3 milijarde kuna iz EU fondova, a za očuvanje radnih mjesta na njenom području i plaće 13.500 radnika tijekom epidemije isplatili smo 104 milijuna. Vrijednost dionica Podravke porasla je za više od 15%, a zaposlenici će za travanj dobiti prosječno 400 kuna veću plaću. Kompanija je zdrava i konkurentna, ostvaruje izvrsne poslovne rezultate i pridonosi razvoju prehrambene industrije cijele Hrvatske.

Prije posjeta Podravki, predsjednik Vlade RH i HDZ-a razgovarao je sa županom Darkom Korenom o investicijama u aglomeraciju, škole i željezničku infrastrukturu te izgradnji brze ceste:

- Zadovoljan sam mnogobrojnim projektima koji su se, uz potporu naše Vlade, realizirali ili će se realizirati u Koprivničko-križevačkoj županiji.

105 milijuna kuna za očuvanje radnih mjesta

Naveo je da su izmjenama Zakona o financiranju lokalne samouprave toj županiji te njenim gradovima i općinama povećani prihodi za 63%, odnosno za 100 milijuna kuna:

- U mandatu naše Vlade ugovoreno je 3 milijarde kuna europskih projekata u KKŽ-u, što je ključno za razvoj ovog dijela Hrvatske.

Istaknuo je da je mjerama za očuvanje radnih mjesta u Covid krizi više od 13.000 radnika dobilo naknadu od 4000 kuna, za što je, zasad, iz državnog proračuna izdvojeno više od 105 milijuna kuna.

Podravka je zdrava kompanija s prepoznatljivom kvalitetom i brandovima

Što se tiče Podravke, kazao je da se radi o jednoj od najvažnijih hrvatskih prehrambenih kompanija. Dodao je da su poslovni rezultati te tvrtke za prošlu godinu jako dobri, s ukupnom dobiti od 247 milijuna kuna, a 6.000 zaposlenih ima prosječnu plaću 6.000 kuna.

Naglasio je da je dionica Podravke u prvih nekoliko mjeseci 2021. skočila za više od 15%, a radnici će prosječno dobiti 400 kuna veću plaću za travanj:

- Kompanija je zdrava, izvozno orijentirana, s prepoznatljivim brandovima i kvalitetom, gleda kako plasirati proizvode na tržišta srednje i zapadne Europe te biti generator poslovanja u prehrambenoj industriji i poljoprivredi u Hrvatskoj.

A A A