HDZ ima najbolji rezultat u zadnjih godinu dana!
CRO DEMOSKOP: Uvijek korak ispred - HDZ raste unatoč prosvjedima ljevice i kobasičastoj koaliciji! Ili upravo zbog njih. Hrvatski građani ne žele da Grbin, Grmoja, Peović i Benčić zaustave rast plaća, zaposlenosti i BDP-a te ekonomski napredak zemlje. Prema RTL-ovu istraživanju, NE Možemo je potonulo za 1,1%, no gubitnik mjeseca ipak je MOST - s padom od 1,2%. Tako to biva kada se svakodnevno nudiš proturazvojnoj, retrogradnoj ljevici - možemosima i partiji. Kada ih moljakaš za suradnju.
Hrvatski građani ne žele da se, kao u SDP-ovu mandatu, režu plaće i uništavaju radna mjesta.
Ne žele da im antisocijalna ljevica podigne poreze na plaće u cijeloj zemlji - kako je to već učinila u gradovima Zagrebu, Splitu, Rijeci, Varaždinu ili Sisku.
Hrvati žele pouzdanost i jasno liderstvo
Ne žele nestabilnost i nered s 10-ak međusobno konfrontiranih stranaka i strančica Grbinove kobasičaste koalicije.
Ne žele ni da se Zakon o hrvatskom jeziku naziva „kretenskim“, a dr. Franjo Tuđman „mafijaškim bossom“.
Hrvatski ljudi žele kontinuitet postignuća, pouzdanost i jasno liderstvo u svim izazovima.
Sigurna Hrvatska
Žele sigurnu Hrvatsku u kojoj će naša Vlada RH, predvođena premijerom Andrejem Plenkovićem, i dalje subvencionirati struju, plin i goriva, donositi mjere za zaštitu standarda i poštovati nacionalne vrijednosti.
Po oporbu porazni zaključci
Zaključci su to koji sami od sebe proizlaze iz najnovijeg istraživanja CRO Demoskop.
„Da su parlamentarni izbori provedeni početkom ožujka, HDZ bi pobijedio s izraženom prednosti ispred političke konkurencije“ - morali su konstatirati na RTL-u.
U suverenom vodstvu
HDZ ne samo da je i dalje u uvjerljivom, suverenom vodstvu, nego mu je i rejting u mjesec dana porastao za gotovo postotni bod - s 25,6 na 26,5%.
„To je najbolji rezultat ove stranke u zadnjih godinu dana“ - također su konstatirali na RTL-u.
Na drugom je mjestu daleko, daleko iza nas SDP - sa 17,9%.
Veliki pad DP-a i možemosa …
Za treće mjesto tri stranke vode mrtvu trku drži. MOST sa 7,9% podrške, NE Možemo sa 7,8% i Domovinski pokret s izborom od 7,7%.
Te sve tri stranke itekako imaju razloga za zabrinutost: Penavina ne baš artikulirana družina pala je s veljače na ožujak za 0,7% (prošlog mjeseca bila je na 8,4%), dok su rigidni ljevičarski aktivisti disfunkcionalnoga zagrebačkog dvojca Tomašević/Benčić potonuli za 1,1%.
… a potop MOST-ovih provokatora!
Apsolutni gubitnici mjeseca ipak su Grmojini i Raspudićevi provokatori s lažne desnice: propali su za 1,2%! Očekivano, s obzirom da Hrvati u sve većem broju shvaćaju da je MOST-ov jedini zadatak dovesti partiju i platformu na vlast.
I to je to, nijedna druga politička opcija nije ni blizu izbornog praga. Ukupno gledajući, dvije trećine birača svoj glas daje jednoj od ovih pet vodećih lista.
Posrnuli OPG Puljak
Da nastupi samostalno, tzv. Centar obiteljskoga političkog gospodarstva Puljak (OPG) mogao bi samo maštati.
Hiperambiciozmi, a hiperneuspješni bračni par mora se zadovoljiti s nimalo impresivnih 1,9%.
Između 1,4 i 0,5%
Iznad „magične granice“ od postotnog boda ili na samoj granici još su ostaci ostataka HSS-a (1,4%), IDS (1,3), Odlučnost i pravednost Karoline VK (1,2), HSU i HNS (po 1,1) te Fokus i Radnička fronta (po 1,0).
Ispod jedan posto ovih je šest stranaka: Ključ Hrvatske (0,9%), Hrvatski suverenisti (0,8), HSLS i Socijaldemokrati (po 0,6) te AP - Akcija za promjene i Vanđelićeva Republika (po 0,5).
U mračnom ambisu
Sve ostale opcije ispod su polovice postotnog boda te zajedno, aritmetičkim zbrojem, bilježe izbor od 2,4%.
U tom mračnom ambisu nepopularnosti tavore i „stranke“ dvije razdražljive dame - Dalije O. i A. Mrak Taritaš. Valjda ih je zato Grbin i pozvao u svoju kobasičastu koaliciju - kako bi SDP-ovcima otele saborske mandate!
„Atraktivna“ oporba
Unatoč padu udjela neodlučnih za 2,7% u odnosu na mjerenje iz veljače, i dalje ih je veliki broj - 16,1%.
Neodlučni su birači treća politička snaga u zemlji, što dovoljno svjedoči o atraktivnosti oporbe. A do izbora još nije puno vremena, mjesec ili dva.
NAPOMENA:
Istraživanje je za RTL provela agencija Promocija Plus od 4. do 6. ožujka na uzorku od 1.300 ispitanika. Standardna greška uzorka iznosi +/- 2,7 posto, uz razinu pouzdanosti od 95 posto.