Za lažljivo-nesposobne možemose kao da je izmišljena ona stara izreka - Pomozi sirotu na svoju sramotu!
Proturazvojna platforma koju stanovnici glavnog grada već dugo s podsmijehom nazivaju „NE Možemo“ opet se kiti, kao i u slučaju obnove, tuđim perjem. Hvali se prvim od 20 tramvaja („tramavaja“ - kako su napisali) za koje je nitko drugi nego Vlada RH osigurala 40 milijuna € europskih sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO). Navedenim se iznosom financira 100% prihvatljivih troškova projekta. Da je do tih ljevičarskih aktivista, Zagrepčani ne bi vidjeli nijedan novi tramvaj!
Ni kićenje tuđim perjem, međutim, možemosima nije bilo dovoljno, Još se i dodatno hvastaju, prave važni, tvrde da se ima „kada se ne krade“.
Tomaševićev harač
Hej!? Pa Grad Zagreb bilježi rekordne prihode zahvaljujući poreznoj reformi i fiskalnoj decentralizaciji naše Vlade, ali pritom Tomislav Tomašević, Sandra Benčić i njihova prijetvorno-bezosjećajna družina i dalje Zagrepčanima nabijaju harač - najveći porez na plaće u Hrvatskoj!
Takvi su vam ti aktivisti - diletanti, a prevaranti!
Domet - valjanje po cesti
Prisjetimo se da su se valjali po cesti i vezivali lancima prosvjedujući protiv Vladinog plana da se za obnovu javnih zdanja u glavnom gradu osiguraju bespovratna europska sredstva iz Fonda solidarnosti EU-a.
Sada kada je taj golemi novac nabavljen, međutim, rado se naslikavaju pokraj svake zgrade koja je s njim obnovljena!
Srećom što se njihovoj pogubnoj vlasti u Zagrebu približava kraj.
KATIČIĆ: „Slave“ projekte koje su im drugi omogućili
Važno je znati da su infrastrukturni pomaci u našem voljenom gradu, uključujući nabavku novih tramvaja, rezultat ulaganja iz NPOO-a kojeg je omogućila isključivo Vlada RH - poručio je glavni tajnik HDZ-a Krunoslav Katičić:
- Možemo se uobičajeno nastavlja kititi tuđim zaslugama, „slavodobitno“ predstavljajući projekte koje su im drugi omogućili.
HDZ ZAGREB: Znaju jedino preotimati zasluge. Odavno već viđeno!
Na samohvalu lažljivo-nesposobnih možemosa reagirala je na sličnom (i jedinom mogućem) tragu i Gradska organizacija HDZ-a Grada Zagreba.
Prenosimo njenu Facebook objavu:
Kako su kupljeni novi ZET-ovi tramvaji (ne oni iz Augsburga, stari 30 godina)?
Zahvaljujući tome što je Vlada Republike Hrvatske:
PRVO - za njihovu nabavku osigurala 40 mil. € iz NPOO-a;
DRUGO - provela poreznu reformu;
TREĆE - provela fiskalnu decentralizaciju, što je i dovelo do rekordnih prihoda u gradskoj blagajni (Tomašević svejedno ostavio maksimalni porez na dohodak).
Tramvaji („tramavaji“) zaigurno nisu kupljeni zahvaljujući sposobnosti možemosa - ta je imenica za njih teška nepoznanica.
Znaju jedino preuzimati tuđe zasluge. Ništa što već odavno od njih nismo vidjeli.